1. 1.Wxd6! Wxd6 2.He5 i białe wygrywają
(grozi 3.Hxd6 i 3.Hxg7 mat) 2. 1.Sxe4 Sxf3+ 2.Hxf3 Hxf3 3.Sf6++ Kd8 4.We8 mat
3. 1.Hh6 Wxg3 2.Gg6!! Rxg6 3.fxg6 fxg6 4.Hxf8 mat
4. 1.Wh8+ Kf7 2.Hxg7+! Kxg7 3.Wh7 mat
5. 1.Hxf8+ Hxf8 2.Wxh7 mat
6. 1.Sxg5+ hxg5 2.Hxg5 Se8 3.Wd6! z wygraną
7. 1.Sf6+ Kf7 2.Hxg7+! Kxg7 3.Se8+ z wygraną
8. 1.Gxa6 Wxa6 2.Hd3 i białe wygrywają figurę wieżę lub skoczka
9. 1.Wxc6+ bxc6 2.Hxc6+ i 3.Hxa8
10. 1.Se4!! Ge8 (1...Wxh5 2.Wxd7+ Kxd7 3.Sxf6+) 2.Gg5! i białe wygrywają
11. 1.Hxc5! dxc5 2.Wxc7+ Kb8 3.Wxg7+ Kc8 4.Rxg6 i białe uzyskują wystarczającą przewagę
12. 1.Wxg7+ z wygraną (1...Kxg7 2.Gxf6+ ze zdobyciem hetmana, lub 1...Kf8 2.Hg4 z szybkim matem)
13. 1.Sxh7! Kxh7 2.Wh5+ Kg7 (po 2...Kg8 3.Hxg6+ z wygraną) 3.Ge5+ f6 4.Wg5! z wygraną
14. 1.Hh4! Gd7 2.Wxf6! Hxf6 3.d6+ z wygraną białych
15. 1.He4! z wygraną (grozi mat na h7 i bicie gońca na e7)
16. 1.f6! gxf6 (1...Sxf6 2.Hb8+) 2.Gxd7 Wxd7 3.Hg4+ i Hxd7 ze zdobyciem wieży
17. 1.Wh8+ Kxh8 2.e6+ i białe zdobywają hetmana
18. 1.Wxe6 Hxe6 2.Gxd5 z wygraną
19. 1.Se5+ Ke6 2.Hg8+ i białe zdobywają hetmana
20. 1.f3 !! Hxf3 2.Hd1! z wygraną (grozi Wh2+ i zdobyciem czarnego hetmana) |